måndag 24 januari 2011

Ny vecka, nya möjligheter

Då har en ny vecka dragit igång.
I helgen har mina kompisar, Joanna och Jolin har varit här och sovit över från fredeag till lördag. Vi hade jättekul!
Annars har jag nog bara tagit det lugnt resten av helgen. Förutom att jag gjort klart vissa skolgrejer och övat lite till biologiprovet som jag har imorgon. Jag känner mej faktiskt ganska säker på det! Det handlar om blodet och dess uppgifter, vad det innehåller, olika blodgrupper osv.
Sen har jag fått en känlsa av att jag börjar bli lite småsjuk... vet inte varför. Men mina yngre syskon har inte mått så bra på senaste tiden. Jaja, det går över!

Jag kom på att min äldste bror fyller nitton den 26e. Måste hitta något till honom!


En gammal sommarblid på mej, ifrån 2009, som jag precis hittade.

1 kommentar:

  1. Och jag kan tipsa dig om att han behöver en ny mobil och en ny plånbok. Kram! P.S. Söt bild

    SvaraRadera