söndag 16 januari 2011

Den som väntar på något gott...


...väntar aldrig för länge.
Eller?

Ååh, igår släpptes äntligen en av Karen Kingsburys böcker ut på svenska!
Hoppas den snart landar i brevlådan!
Boken som jag spänt väntar på heter Soluppgång och är första boken i en ny serie.



Det ligger även två serier framför som jag verkligen rekommenderar:
Försoningsserien











och
Förstföddserien











Karen Kingsbury är en kristen romanförfattare, verkligen min favorit. Jag älskar hennes böcker! Båda serierna läste jag ut på kanske fyra-fem månader? Man blir verkligen fast i dem.
Jag rekomenderar verkligen er att läsa dem!

1 kommentar:

  1. Ja håller verkligen med dej. Karen Kingsbury är otroligt bra. Efterfrågar fler kristna författare som skriver fiktion. Särskilt för unga tjejer behövs det som en motvikt till alla litteratur som finns med vampyrer, dödslängtan och magi. Sånt är rent demoniskt och för unga tjejer på helt fel väg. Fortsätt läs Alma!!
    Mams

    SvaraRadera